Tu granica między fizyczną a zdalną obecnością obsługi ulega zatarciu…
W pionierskim R-ShowRoom’ie, Klient ma możliwość przetestowania wszystkich foteli masujących z oferty, w realnym salonie przy zdalnej asyście eksperta, który może czynnie uczestniczyć w wizycie z dowolnego miejsca na świecie. Komunikacja przebiega naturalnie, w czasie rzeczywistym. Doradca ma pełny wgląd i kontrolę nad salonem wystawowym. Całość systemu jest skonfigurowana z aktualnie najbardziej zaawansowanych technologii audiowizualnych, internetowych, komunikacyjnych, czy zdalnego dostępu. Stworzenie go było możliwe, dzięki ogromnemu rozwojowi technologii pracy zdalnej, jaki dokonał się szczególnie intensywnie po 2020 r.
Jak zrodził się pomysł?
Fotele masujące są dość specyficznym produktem, które do świadomego wyboru najbardziej odpowiedniego modelu, wymagają wcześniejszych testów, odczucia masażu na własnej skórze, czego strona internetowa nie jest w stanie oddać. Zarówno ich wysyłka, montaż czy zwrot nie są tak łatwe, jak w przypadku kosmetyków czy odzieży. Procesy te, stanowią wyzwanie, głównie ze względu na gabaryty foteli. Tak właśnie pojawił się pomysł na półautonomiczne salony wystawowe – gdziekolwiek na świecie (podobnie jak e-commerce), nastawione na już zainteresowanego, nieprzypadkowego Klienta. Za sprawą takiego rozwiązania, ekspercka obsługa, która jest elementem wpisanym w wizję i misję Rest Lords, może odbywać się z każdego miejsca na świecie i co najważniejsze niekoniecznie z tego samego, co salon.
Jak przebiega wizyta w R-ShowRoom’ie?
Klient znajduje w Internecie fotel masujący, zauważa możliwość jego przetestowania w półautonomicznym salonie, rezerwuje więc wizytę. Przed wizytą, Doradca omawia jej przebieg telefonicznie, by zmaksymalizować komfort wizyty. W kolejnym etapie, Klient otrzymuje SMS-em dostęp w postaci kodu, który umożliwia wejście do R-ShowRoom’u. Tuż przed wizytą Doradca przygotowuje salon do wizyty – może zarządzać wszystkim funkcjami salonu (odblokowuje salon, wyłącza alarm, ustawia odpowiednią temperaturę, uruchamia cały sprzęt). Nadchodzi godzina spotkania, Klient wprowadza indywidualny kod, otwiera drzwi i już od progu wita go Doradca. Rozpoczyna się ekscytująca wizyta w wyjątkowym salonie. Klient swobodnie testuje fotele masujące, dotyka tapicerki, ma okazję na własnej skórze poczuć, czym jest masaż, może zadawać pytania, na które odpowie Doradca. To czas, kiedy Klient, może upewnić się o słuszności wyboru. Pewny swojej decyzji, już w salonie może złożyć zamówienie na fotel, który może zostać dostarczony do niego nawet już następnego dnia. Wizyta w R-ShowRoom’ie to nie tylko niesamowite doświadczenie dla Klienta, ale też pełny komfort, gdzie wszystkie fotele i Doradca są tylko dla niego. Nie ma możliwości, aby w tym momencie przebieg wizyty zakłócał inny Klient. W końcu Tu liczy się tylko Twoje dobre samopoczucie!
Przebieg wizyty najlepiej sprawdzić osobiście, a przedsmakiem niech będzie ten krótki film:
Rezerwacji wizyty można dokonać pod adresem: r-showroom.restlords.com
O Rest Lords słów kilka…
Firma powstała w 2009 roku i od samego początku specjalizuje się tylko w fotelach masujących. Posiada własną markę – Massaggio. Po 6 latach doświadczeń, w 2015 roku zaczęła działać pod nazwą Rest Lords. Ambicją właścicieli stało się zapewnienie Klientom najlepszej na rynku oferty foteli masujących z ponadstandardową obsługą. Hasłem stało się: „Tu liczy się tylko Twoje dobre samopoczucie”. Działalność opiera głównie na e-commerce. Obecnie, oprócz własnej marki Massaggio, jest wyłącznym dystrybutorem Fujiiryoki (najstarsza na świecie marka foteli masujących, ich wynalazca), Keyton (jedyny europejski producent foteli masujących, oferujący fotele personalizowane), iRest (światowy potentat produkcji foteli masujących). Rest Lords posiada salony wystawowe w rodzimym Olsztynie, Wrocławiu oraz w Holandii w modelu franczyzowym. Firma szczyci się doskonałymi opiniami i ogromnym zaufaniem Klientów. Półautonomiczne salony wystawowe R-ShowRoom są kolejnym krokiem w rozwoju marki.
Kontakt z mediami:
Ewelina Tylman
tel. 533 371 543
Adres mailowy: ewelina.tylman@restlords.com